poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Lost Memories ★ ♥ ♠ ♣ ♦




Gdy uczucia zaczynają nas przytłaczać, powinniśmy je z siebie wyrzucić.
~ Hiromi Aria


Chciałabym, aby było to tak proste, jak mówienie o tym.
~ Hiromi Aria


Obietnice. Rzadko jakieś wypowiadałam, ale zawsze każdą spełniałam. Teraz to boli, gdy nie mogę jednej dotrzymać.
~ Hiromi Aria


Nie pamiętasz, bo nie chcesz pamiętać.
~ Hiroshi Nakamura


Umysł ludzki jest pełen tajemnic, wciąż przez nikogo nieodkrytych.
~ Hoshi Nakamura


Utknąłem w twojej duszy na miejscu twoich wspomnień.
~ Orion


Nadal mówię niemiłe rzeczy, ale kiedy teraz o tym myślę, to brak wspomnień jest dużo gorszy od posiadania choćby tych złych.
~ Shin


Nigdy nie wymawiaj swoich życzeń na głos, bo pewnego dnia mogą się stać twoim przekleństwem.
~ Ikki


Dlaczego dziewczyny nigdy nie wahają się mnie skraść, nawet jeśli wiedzą, że mam dziewczynę? (...) Czasem myślę, że naprawdę mogę znienawidzić dziewczyny.
~ Ikki


Gdy zapytałem moich przyjaciół, co robi dziewczyna i chłopak, kiedy razem wychodzą, powiedzieli, że idą bez konkretnego celu na stację metra.
~ Kent


Zmieniłaś się od czasu, kiedy zaczęliśmy się spotykać, ale wciąż cię lubię. Chcę dalej z tobą wychodzić, mimo że nadal nie rozumiem, dlaczego zmieniłaś swoją postawę.
~ Kent


(...) pozbędę się każdego, kto ośmieli cię skrzywdzić.
~ Hosoya Luka


Zawsze myślałem, że moje uwielbienie względem ciebie jest wystarczającym dowodem moich uczuć. Ale tobie to nie wystarczyło (...).
~ Hosoya Luka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz