sobota, 15 lutego 2020

[SG] Music in a relationship







Wydaje nam się, że rozumiemy słowa piosenki, ale tym, co naprawdę każe nam w nią wierzyć lub nie, jest muzyka.

— Carlos Ruiz Zafón



związek — muzyka — miłość





Makoto Naegi


DJ Snake ft. Justin Bieber Let Me Love You (Pozwól Mi Cię Kochać)

„Powiedz, że przejdziemy przez najciemniejsze dni. Nie poddawaj się. Pozwól mi cię kochać".








Byakuya Togami


Hatsune Miku World is Mine (Świat jest Mój)

„Na każde moje słowo, oczekuję trzech słów w odpowiedzi. Kazanie mi czekać jest niedopuszczalne. Nic nie rozumiesz".








Chihiro Fujisaki


Ashley Tisdale Kiss The Girl (Pocałuj Dziewczynę)

„Wygląda na to, że chłopak jest nieśmiały. Jaka szkoda. Ona nie powiedziała ani słowa i nie powie nic, póki jej nie pocałujesz".








Hajime Hinata


Metallica Nothing Else Matters (Nie Ma Nic Ważniejszego)

„Szukam zaufania i odnajduję je w tobie. Każdy dzień to dla nas coś nowego. Nic innego się nie liczy".








Nagito Komaeda


Mandy Moore Only Hope (Tylko Nadzieja)

„Zaśpiewaj mi piosenkę o gwiazdach. O Twoim galaktycznym tańcu i śmianiu się, śmianiu się bez końca. Wiem teraz, że jesteś moją jedyną nadzieją".








Gundham Tanaka


Maroon 5 Animals (Zwierzęta)

„Mogę wyczuć twój zapach na odległość. Poluję dziś na ciebie. Zupełnie jak zwierzęta".








Kazuichi Sōda


Olly Murs ft. Flo Rida Troublemaker (Zadymiara)

„Widzę twoją sylwetkę za każdym razem, gdy zamykam oczy. Mówię, że to koniec, ale przyciągasz mnie z powrotem. Przysięgam, że przysparzasz mnie o atak serca!".








Kokichi Ōma


BTS Blood, Sweat & Tears (Krew, Pot i Łzy)

„Moja krew, pot i łzy. Moje ciało i dusza. Dobrze wiem, że to wszystko należy do ciebie. To kara, która prześladuje mnie niczym klątwa".








Monokuma


Diana Vickers The Boy Who Murdered Love (Jesteś Chłopakiem, Który Zamordował Miłość)

„Zimne dłonie i serce z kamienia. Jesteś królem bólu i cierpienia.Obudziłeś moje pożądanie, a potem wbiłeś mi strzałę w plecy".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz