niedziela, 16 lutego 2020

[SG] Good night messages










Uznałam, że to takie zabawne; ludzie mówią, że tak trudno być szczęśliwym.

— Tove Jansson



wiadomość — ludzie — szczęście





Makoto Naegi



[Zdrobnienie]

Aktywny(a) 1 min temu



SOB., 22:06

Dobranoc, [Imię]-san!

Dobranoc
....
Twoje szczęście chyba się zużyło, bo nie wierzę, że tak szybko idziesz spać.
Przyznaj się, że będziesz grał!

22:16

Wiedziałam...

22:20

Spróbuj mi jutro powiedzieć, że to nie tak -__-





Byakuya Togami



[Nazwisko] [Imię]

Aktywny(a) 15 min temu



WT., 21:38

Jak wrócisz z pracy, masz iść prosto do łóżka.
To nieodpowiedzialne, żeby siedzieć po nocach i przeglądać Internet.

Tak, wieeem.
Ograniczysz mi go, jeśli będę to robić.

21:39

Dobrej nocy, Byakuya.
Oby ci się nie przyśniły żadne koszmary ^~^
Będę o tobie myśleć przed snem ♥





Chihiro Fujisaki



Aniołek

Aktywny(a) 3 godz. temu



ŚR., 23:00

Dobranoc, Chihiro-kun!

Dobranoc, [Imię]-san!

Nie siedź za długo, bo będę się martwić

Wzajemnie ^~^

Dobrze >/////<






Hajime Hinata



Promyczek

Aktywny(a) 1 min temu



PON., 22:32

Dobranoc, [Imię]-san

Dobranoc, Hajime-kun





Nagito Komaeda



Moja nadzieja

Aktywny(a) 2 godz. temu



CZW., 20:07

Dobranoc, [Imię]-chan

Jest wcześnie, Nagito...

Wiem. Mam nadzieję, że dzisiaj położysz się szybciej spać.
Za późno się ostatnio kładziesz, a potem się spóźniasz.

Jesteś taki kochany i zarazem upierdliwy :)
Dobranoc!





Gundham Tanaka



[Imię] Przeklęta, Królowa Ciemności, chroniona przez Czwórkę Mrocznych Bogów Zniszczenia

Aktywny(a) 5 min temu



PT., 23:26

Śpisz już?
Tanaka?

liayfcgjzsdc

Ucałujcie go ode mnie na dobranoc ^~^





Kazuichi Sōda



Księżniczka

Aktywny(a) 4 godz. temu



PON., 21:14

Dobranoc, Księżniczko!

Idziesz już spać?

Tak, baterie mi się szybko wyczerpują...

To je napraw ^~^





Kokichi Ōma



Kochana [Zdrobnienie]

Aktywny(a) 1 godz. temu



ŚR., 23:37

[Imię]-chaaaaaan!
Nie mogę zasnąć!

Nic dziwnego, skoro gapisz się w ekran

Ostatnio śni mi się dużo koszmarów...

W końcu karma cię dopadła

Oi, [Imię]-chan, powiedz mi coś miłego przed snem!

Jak położysz się zbyt późno to zaśpisz, a wtedy ja wywinę ci jakiś numer :)





Monokuma



Rozpacz

Aktywny(a) 1 min temu



SOB., 23:04

Dobranoc!

Dobranoc!

23:05

Poważnie? Idziesz spać?

Upupupupu...
Oczywiście, że nie!
Rozpacz nigdy nie śpi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz