sobota, 25 sierpnia 2018

Po Drugiej Stronie Ekranu




W chwili, kiedy docierało się na samo dno, wykopywało się w nim głęboki dół i zanurzało się na tyle, żeby przestawało się widzieć światło, a to, jak będą się czuli bliscy przestawało mieć jakiekolwiek znaczenie. Liczyło się tylko wyjście z otchłani, a mózg — oczadziały rozpaczą, desperacją i rozdzierającym smutkiem — podpowiadał tylko jedno wyjście.
~ Alice Dawson


W zasadzie nie odczuwałam wielu uczuć, które normalnie powinnam.
~ Alice Dawson


Jakby to powiedział zoofil, pieprzyć koty. Następnym razem obejrzę zabawne filmiki z psami.
~ Alice Dawson


(...) śmierć przychodzi tylko raz i częściej ukazuje się na szpitalnym korytarzu niż przy bezimiennej mogile.
~ Alice Dawson


Istnieją znacznie gorsze rzeczy niż śmierć —nie być kochanym, albo nie być zdolnym, by pokochać: to jest gorsze.
~ Alice Dawson


Nie chcę być niemiła, ale wolałabym nie mieć do czynienia z psychopatą.
~ Alice Dawson


Jeśli człowiek śmieje się z wielu rzeczy, nawet tych najgłupszych, oznacza to, że w głębi duszy jest smutny.
~ Alice Dawson


Wspomnienia przygniotłyby mnie, gdybym pozwoliła im wracać; nie obroniłabym się przed nimi. Nie wolno było mi ich posiadać.
~ Alice Dawson


Zło rodzi zło. Ktoś cię skrzywdził, dlatego teraz ty krzywdzisz innych.
~ Alice Dawson


To tak jakby zapytać śmierć, czemu nowotwór, a nie rak (...).
~ Alice Dawson


Wiem, że to mnie zabije, ale mam to gdzieś.
~ Alice Dawson


Nikt nie dbał o to, kim byłam, dopóki nie założyłam maski (...).
~ Alice Dawson


Ludzie, którzy śpią zbyt długo są samotni.
~ Ben Drowned


To nie takie mroczne i przerażające jak może się wydawać. Miałem sporo zabawy. Zabijanie to doprawdy zabawne doświadczenie.
~ Ben Drowned


Bycie NEET'em jest zajebiste.
~ Ben Drowned


Czasem zastanawiałem się, czy nie przebrać się za śmierć i im nie przeszkodzić, każąc wziąć się do roboty. Ale ostatecznie nigdy mi się nie chciało.
~ Ben Drowned


Nie zmienisz przeszłości. Możesz tylko zmienić sposób jej postrzegania (...).
~ Ben Drowned


Wszyscy chcieli, żebym nigdy się nie urodziła.
~ Emilii Rowe


Ben może was wybrać. Może czaić się wszędzie, gdzie technologia i internet sięga, a w naszych czasach, czasach XXI wieku... Mamy przerąbane w tej kwestii.
~ Alex Hall


Rozpacz jest potrzebna do poznania prawdziwej radości, tak jak ciemność jest konieczna do ujrzenia światła.
~ Alex Hall


Tylko to, co robimy dla innych, jest tym, co naprawdę warto robić.
~ Philip Macanny


Pamiętaj, Alice, że każda historia ma jakiś morał. Musisz tylko umieć go znaleźć.
~ Philip Macanny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz