poniedziałek, 20 listopada 2017

RESET




To głupia sprawa.

Umieranie zawsze jest głupie.

Ale ostrzegałem Cię, czyż nie?

,,Zabij albo zostań zabity''.

Pewnie gdyby ktoś Cię teraz zobaczył, narobiłby niezłego hałasu, jakby stało się coś nadzwyczajnego.

Póki co masz jednak spokój.

Ha, tylko żartowałem!

W końcu znowu się widzimy!

Naprawdę myślałaś, że pójdzie Ci tak łatwo?

Mówiłem Ci wcześniej.

Mówiłem Ci, że będziesz chciała wrócić.

Ale Ty nie słuchałaś.

I teraz...

Znowu zaczynasz od początku.

Nie zmarnuj tej szansy po raz kolejny, idiotko!

Chyba że podoba Ci się umieranie w kółko i w kółko.

Oglądanie tego mogłoby być nawet ciekawe, o ile użyłabyś różnych metod.

Choć ja już wszystko widziałem...

Ale to nieważne!

W końcu nie zamierzasz się poddać, prawda?

Twoja DETERMINACJA przyćmiła inne, ale to także bez znaczenia.

Nie uda Ci się niczego zmienić.

Wychodzi na to, że Twoim przeznaczeniem jest tutaj umrzeć.

Używaj RESETU do woli, ale dopóki się nie poddasz...

B Ę D Z I E S Z U M I E R A Ć W N I E S K O Ń C Z O N O Ś Ć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz